sobota, 30 marca 2013

WYNIKI KONKURSU!


Tego się nie spodziewałam :___; Przyszło 8 prac. Szczerze to myślałam, że przyjdą ze 2, 3 góra. A tu taka miła niespodzianka :3
Dziękuję za branie udziału w konkursie, wszystkie prace z przyjemnością się czytało :D A teraz czas na wyniki.

MIEJSCE 1:
Lady Seara – Gratulacje. Praca genialna. Rumieniłam się jak głupia czytając ją XD Co mogę więcej powiedzieć? Nie no, zajebiście. XD Już piszę OMAKE z twoją postacią ;_;

MIEJSCE 2:
Nika – PIENKNE ;___; Naprawdę mi się podobało :D Gratulacje. (Napisz na e-maila z tą nagrodą :D Wiesz jaka jest? E-mail: ola.biro3@gmail.com)

Miejsce 3:
Lu-chan – No, no, no :D Fabuła bardzo oryginalna i to mi się szczególnie podobało :3 Gratulacje :D

To chyba tyle.
Wszystkie prace były bardzo fajne, ale wybrałam te najlepsze. Dziękuję wszystkim za branie udziału w konkursie. A najlepsze jest to, że był on organizowany na 10.000 wejść. A już jest 16.000 XDD Nie ma co kochani jesteście, tylko ściskać i  całować ;__;
To tyle. Jutro lub dzisiaj pokaże się Omake na 10.000 wejść XD (Już 16.000) ;__;
Papa <3


4 komentarze:

  1. Fajnie, żę brało udział aż 8 osób. Ja niestety nie, pisarką raczej nie zostanę, ale gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww xd Ciesze się :3
    U nas news, spodoba Ci się... :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ^^
    Sama piszę coś o NaLu :P
    Ale wolę rysować NaLu ... kilka lat już się rysuje ^^
    A rysunków NaLu mam tylko 2 ... muszę jakoś zwiększyć ich liczbę xD
    Jeszcze raz gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo ^^ W ten jakże piekny *ociera sarkazm z brody* wiosenny poranek zapraszam na newsa u nas :D

    OdpowiedzUsuń