poniedziałek, 4 marca 2013

Informacje +10000! KONKURS!

Ohayo kochani *-* Dzisiaj chciałam omówić kilka spraw. Oto one:

Sprawa 1! 
Zbliżamy się do pełnych 10.000 wyświetleń bloga. Z tej okazji chciałabym was zaprosić do wzięcia udziału w konkursie :3 Na adres ola.biro3@gmail.com wysyłacie opowiadania (krótka historia, one shot'owe opowiadanie.) NaLu. Prosiłabym by opowiadania były wysyłane w formie załącznika. Jeżeli nie umiecie tego zrobić.. No trudno .. XD Wyślijcie jako zwykły e-mail. Inne wymagania co do opowiadania:

  • No tak XD Najważniejsze - opowiadanie NALU XD
  • Prosiłabym byście na początku napisali czas akcji np. Historia opisuje wymyślone zdarzenia po sadze Edolas/ po odcinku 83.. Chyba, że nie wiecie kiedy dzieją się dane wydarzenia. XD Wtedy piszecie, że jest to nieokreślony czas.
  • Opowiadanie można pisać w 1 osobie (narracja 1-osobowa np. Poszłam więc zobaczyć co kryje się za szarą zasłoną.) lub w osobie 3 (narracja 3-osobowa np. Spojrzał na błękitne niebo.).
  • Pod opowiadaniem podpisujemy się e-mailem i imieniem (bądź ksywką).

Ale co to byłby za konkurs bez nagrody, nie? :D Nagrody:
  • 1 miejsce - Wystąpienie w najbliższym rozdziale specjalnym. Gdy powiadamiam cię o zajętym miejscu piszesz mi: jak chciałabyś/chciałbyś wyglądać, cachy charakteru, zainteresowania postaci a także jej imię i nazwisko, wiek. Będzie ona kimś takim jak Eclair w fairy tail Movie :D Jesteś jednorazowo jedną z głównych postaci. :) Piszesz mi również, o cym ba być rozdział specjalny :D
  • 2 miejsce - Możesz wybrać czcionkę którą będę pisać na blogu, kolorystykę bloga jak i obrazek, który ma się znaleźć w tle :D
  • 3 miejsce - Będę dedykować ci 3 następne rozdziały (po konkursie). :3
Konkurs trwa od teraz (xDDDD) do 20 marca.   POWODZENIA!
Sprawa 2 !
Zbliżamy się do 10000 wyświetleń bloga <333 Dziękuje wam kochani <3 Kocham was *--* Wasze komentarze i to, że odwiedzacie tego bloga, motywują mnie i strasznie cieszą <33

Sprawa 3!
Za niedługo przyjaciółka mojej kuzynka zamierza prowadzić kanał na YouTube z ocenami różnych anime, mang itp. Będzie omawiała wiele rzeczy z tym związanych :3 Więc podam wam kiedys podam wam link do niego ;) Mam nadzieję, że zobaczycie.

To tyle na dzisiaj :3 Papatki!






12 komentarzy:

  1. Konkurs! *kręci się na krześle i mach nogami*
    Yupii!!! Ja na pewno przyśle, ale nie jestem pewna kiedy... No na pewno przed 20 marca. Buziaczki!
    Dzieciaczki: Buziaczki, buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie wrażenie, że już gdzieś czytałem dokładnie taki sam schemat...
    No nieważne.

    Czytając tego bloga nie padłem z wrażenia. Czytałem lepsze, ale gorsze też były.

    Pracę chętnie wyślę. A można kilka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że można.
      Postaram pisać lepiej i ciekawiej. :)

      Usuń
  3. Czy są jakieś ograniczenia? :3 Odnośnie długości albo ostrości? (18+, te sprawy? XD Bo mam pomysł ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych XDDD Można pisać co tylko się chce, ważne żeby było NaLu XD

      Usuń
    2. Okej ^^ To spodziewaj się mojej pracy :D
      PS. U nas news ;3

      Usuń
  4. Hehe . Do moich urodzin xD 20 marca . Napewno napiszę opowiadanie ^6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się i najlepszego :D

      Usuń
    2. Przyłączam się do życeń :P
      Dużo zdrówka, szczęścia no i miłości oczywiście ... no bo czym by było nasze życie bez tego :)

      Usuń
    3. Dziękuję wam ^^
      Teraz to by się zdrówko przydało , bo chora jestem T^T
      Jeszcze raz dziękuję za życznia ^^

      Usuń
  5. Fajnie że przygotowałaś konkurs wezmę na pewno w nim udział. Przy okazji kiedy kolejny rodział ?Nie mogę się już doczekać. Buziaczki i ślę wenę

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie :D Coś napewno napiszę ze względu na to, że uwuelbiam NaLu .. jeden z moich ulubionych paringów ;]
    Sama obecnie prowadzę 3 blogi ... na jednym jeszcze tylko jedna notka i koniec ^^

    OdpowiedzUsuń