艣roda, 29 kwietnia 2015

Powr贸t.

Witejcie wszyscy!
Czy ktos tu jeszcze o mnie pamięta? 😂
Mam nadzieje ze tak.
Jest godzina 23:58 a ja przed chwila postanowilam odwiedzic starego bloga. Patrze.. A tu ludzie w komentarzach wciaz czekaja na nowe rozdzialy! Niesamowite kochani, kocham was ❤
Zaczynam od nowa pisac. Tak, tu na blogu. O Natsu i Lucy <3
Wybaczcie mi ta nieobecnosc. Koedys sie wyrlumacze, obiecuje.
Wrocilam
O boze
Mam nadzieje ze wciaz, gdzies pomiedzy wirtualnymi kartkami mojego opowiadania, wciaz czekacie, albo pamietacie!
Chodźmy, niech przygoda  z Fairy Tail i NaLu trwa dalej i dalej !
....

7 komentarzy:

  1. Wracasz? Ale tak naprawd臋? Nie k艂amiesz? Na pewno? No do dobra jak tak to ja krzycz臋: Jupijaaa i czekam na pierwsze rozdzia艂y.
    Pozdrawiam i 艣l臋 wenk臋 (tak膮 du偶膮 dawk臋 na dobry pocz膮tek ;)) :*

    OdpowiedzUsu艅
  2. Super, 偶e wracasz :D
    Lubi臋 jak piszesz i mam nadziej臋, 偶e nied艂ugo pojawi si臋 notka z rozdzia艂em ;)
    Przesy艂am du偶o weny i pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅