czwartek, 25 czerwca 2015

KONKURS!

uwaga uwaga!
Od dzisiaj rusza wielki konkurs :3
Zasady są bardzo proste! Każdy może wziąć udział!

Zasady
A więc. Zadaniem każdego uczestnika konkursu jest zaproszenie jak największej liczny znajomych do odwiedzenia mojego bloga. Znajomy będzie miał za zadanie wpisanie się do księgi gości by potwierdzić swoją obecność na blogu. We wpisie proszę o skomentowanie mojego bloga (może być nawet pod względem wyglądu) oraz napisaniem pseudonimu osoby, która gu to przysłała c: Najlepiej tego z g-maila. Żeby jednak nie było za łatwo, proszę uczestników o potwierdzenie swojego uczestnictwa w konkursie poprzez wysłanie mi zgłoszenia na mój e-mail (ola.biro3@gmail.com)
I to wszystko! Osoba od której przyjdzie na mojego bloga najwięcej osób wygrywa! Zasady proste mam nadzieję ^^"

Nagrody:
  • MIEJSCE I - Manga Special A I + parę drobiazgów.
  • MIEJSCE II - Wybrane 2 przypinki + drobiazg
  • MIEJSCE III - Drogiazg.
Zapraszam do udziału w konkursie! :3
Potrwa on prawdopodobnie do 18 lipca. Wtedy dodam posta z wygranymi i poproszę zwycięsców o podanie mi adresu na który mam wysłać nagrody c: 
Na dzisiaj tyle. Wyczekujcie nowego rozdziału c:
KONKURS OTWIERAM! xd

6 komentarzy:

  1. Kiedy pojawi się następny rozdział?
    Czyżby dłuższa przerwa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miał być rozdział :c a prawie 2 mies. nie ma >. <

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie mów, że blog ponownie został zapomniany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej... Gdzie jest rozdzialik? Trzy miesiące nie ma już...:C

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam twojego bloga, bardzo fajne opowiadania! Tylko kiedy kolejny rozdział? Wyczekuję.. ⌒.⌒

    OdpowiedzUsuń